منتدى مصر أم الدنيا
أهلا وسهلا بكم فى >> منتديات مصر أم الدنيا
هذا المكان للخارجين عن المعقول .. للمارين من ثقب الإبرة الى النور ,
إن كنت تجد نفسك مبدع او هاوى .. سنسعد بإنضمامك الينا أيها الصديق
ان كنت مسؤول عن تهورك فاضغط على كلمة التسجيل
منتديات مصر ام الدنيا , منتديات ادبية - ثقافيه - قصص -أروع الأشعار . بقلم البرنس رامى . أجمل القصص القصيرة • منتدى مصر أم الدنيا • منتدي مصر ام الدنيا • مصر ام الدنيا • منتدي مصرأمالدنيا • lkj]n lwv hl hg]kdh , مصر أم الدنيا • frgl hgfvks vhln• منتدي مصر ام الدنيا • منتديات مصر ام الدنيا •
يلا سجل بسرعة انت متعب قوى

الكل يشارك

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف سندريلا مصر في 15/11/2009, 21:32

موضوع رائع جدا يا هند
تسلم ايديكي ياحبيبتي علي جمال مواضيعك


تحياتي

سندريلا مصر
@* مراقبه عامه *@
@* مراقبه عامه *@

عدد الرسائل : 3544
تاريخ التسجيل : 10/10/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 16/11/2009, 11:08

موضوع جميل جدااااا هنود

وشكرا لرئيكم انتى ورامى فى شخصى المتواضع


ومنتظرين

القائد الاعلا لقوات المنتدى

برنسيــــــــــــــــــــــــسة مصـــــــــــــــــــــــــر

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف الملكة نفرتيتي في 18/11/2009, 20:34


شكرآ لكي يا هند علي موضوعك الجميل

وشكرآ لكل من دعاني للمشاركه

فلنبدأ

_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع المنتدى وكيف وصلت له
بالتعاون مع الاخ الغالي برنس مصرقررنا أنشاء المنتدي وقد تم الحمد لله
_المنتدى ماذا يمثل لك ؟
مملكتي الجميله التي تتجمل بوجود وزياده الاعضاء الغاليين بها

_هل تفكر في المنتدى وانت خارجه والى اي درجه وبما تفكر؟
طبعآ أفكر به لدرجه اني اتمني الانتهاء من عملي بسرعه لدخول مصر أم الدنيا

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدى (بشرح لو سمحت) ؟
أتابع المتواجدين والأقسام والمواضيع ونقل كل ماهو ليس بقسمه المناسب وبرد علي الواضيع الجديده
والدعاء للراحله أسيل

_من هم الثلاثه الذي يشغلون تفكيرك وانت خارج المنتدى ؟
المنتدي \ الأعضاء \ المواضيع

__من الثلاثه الذي تبحث عنهم وانت في المنتدى ؟
كل الاعضاء
_من الذي يسعدك عند مروره في موضوع لك ويوقع فيه ؟
كل من أضاف رد لموضوعي يسعدني تواجده
_ !!!!!سؤال محرج!!!!! ارجو الاجابه عليه

هل احببت او هل اعجبت باحد في المنتدى من الجنس الاخر

ارجو كتابة حرف من اسمه او اسمها ؟
كل اعضاء المنتدي بالنسبه لي أخوة
_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟
لايوجد حتي الأن
_ رسالة خاصه الى مين ترسلها وماذا تقول فيها ؟
للراحله أسيل رحمه الله عليها وأقولها
وحشتينا وربنا يرحمك

_ما هو الشئ الذي يقلق في المنتدى؟
لا يوجد
_لحظه مرت عليك في المنتدى ولم تنساها ألى اليوم من شدة الفرح به ؟
غير متذكرة حاليآ
_اصعب موقف مر عليك في المنتدى ولا تقدر ان تنساه؟
خبر وفاه الاخت أسيل
_اي القسم التي ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه ؟
كل الاقسام
_عضو معاك في المنتدى تريد ان تقول له شئ؟
هند شكرآ لكي علي موضوعك الجميل
املأ هذه الفراغات بنظرك

عضو محبوب :
برنس مصر
عضو رايق :
هند
عضو عصبي :
عراقي
عضو مواضيعه رهيبه :
رائد حسني
عضو ردوده جميله :
رائد حسني
عضو مطنش :
كتير
عضو ما يعطي وجه :
بيدو
عضو مرتب :
ايمي
عضو أعجبك إسمه :
ملكه الاحساس
عضو أعجبك لقبه :
الامير المصري
عضو توقيعه رهيب :
سندريلا
عضو نشيط :
ملكه الاحساس
عضو ملقوف :
-----------
عضو مفقود :
كتيرررر
عضو واثق من نفسه :
برنس مصر
عضو خاش مزاجك :
سميه
عضو تتمنى تلتقي به :
كل الاعضاء
عضو مثقف :
برنس مصر ذو خبرة ومثقف
عضو هاديء :
جوجو
عضو ودك تغير إسمه :
لا يوجد
عضو ودك تعرف معنى إسمه :
لا يوجد
عضو تحس إنه زقرد <ختيار>:
الامير المصري
عضو ودك تهاوش معه :
نـــووووودي
عضو ودك تقول له ( صح لسانك ) :
كل من قال كلمه حق
عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :
برنس مصر
عضو تستمتع بالنقاش معه :
رائد حسني
عضو يهمك رأيه :
برنس مصر\ رائد حسني
عضو تنتظر رده على مواضيعك :
الجميع
عضو تعتبره قدوة :
-------
عضو متمكن :
ملكه الاحساس
عضو قوي الشخصية :
بــــرنـــس مصــــر
عضو تفرح لوجوده متصلاً :
الجميع
عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :
رائد حسني
عضو تتمنى صداقته :
كل الاعضاء

_لمن تهدي هده الكلمات
_مبدع
برنس مصر \ رائد حسني \ عراقي
_واصل
عـــراقـــي
_شارك
هــند \ لؤلؤة
_اين انت
سندريلا \ أميرة مصر

_مميز
رائد حسني

_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر؟
اللهم اجعلني عبد أحسان ولا تجعلني عبد إبتلاء

ـــ كلمة أخيرة لمؤسس منتدى مصر ام الدنيا ؟
لك مني كل التقدير والاحترام برنس مصر الغالي

_من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا

في الموضوع ويحكي حكايته
 
الأمير المصري
( فـــارس )





 

الملكة نفرتيتي
......................
......................

عدد الرسائل : 10091
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

http://mesr.mam9.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 20/11/2009, 21:10

شكرا برنسيسه على رايك فيه واختيارك

وان شاء الله حرد بعد عودنى من السفر فى الصباح


الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 21/11/2009, 10:19

شكرا هنود على العلقه السخنه دى ههههههههههههه

_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع المنتدى وكيف وصلت له؟
عندما اتعرفت على الخالوق رامى فى ملتقى الامل وعرفت من الاخت هند انه عنده منتدى هو والاخت المحترمه برنسيسه مصر فاشتركت من غير مقول لرامى وحبيت اعملهاله مفاجئه وجبت فى ايدى وانا جى اشتكى غلاك وزينب ونت اتمنا وعرضت الفكره على رامى ان نعمل تاخى بين ملتقى الامل ومصر ام الدنيا وبذالك حيذيد عدد المشاركين فى المنتديين


_المنتدى ماذا يمثل لك ؟
انا مشارك فى المنتديين اللى ذكرتهم فقط وبحبهم جدا وبحب كل الموجودين هنا وهناك لاحترامهم وانا بعتبره كافيه شوب بتاعى اللى بقابل فى كل اصحابى وبفرح اوى لما يكون معايه ناس ان لاين

_هل تفكر في المنتدى وانت خارجه والى اي درجه وبما تفكر؟
اكذب عليكم لو قلت مش بفكر فى المنتدى

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدى (بشرح لو سمحت) ؟
اول حاجه بدخل على الاحصئات ومنها بدخل على الردود


_من هم الثلاثه الذي يشغلون تفكيرك وانت خارج المنتدى ؟
شقيقتى الاستاذه هند والبت شيكوووو

__من الثلاثه الذي تبحث عنهم وانت في المنتدى ؟
مش ببحث عن رامى لانو مشاء الله على طول حاضر انما بكل امانه سميه ورائد ومنار وجوجو


_من الذي يسعدك عند مروره في موضوع لك ويوقع فيه ؟
سميه

_ !!!!!سؤال محرج!!!!! ارجو الاجابه عليه

هل احببت او هل اعجبت باحد في المنتدى من الجنس الاخر

ارجو كتابة حرف من اسمه او اسمها ؟
انا حقول على اول حرف فقط من اسمها
اشتكى غلاك
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟
على فكره انا مش من هواة انى انزل موضيع وارد على الناس اللى دخلت انا فقط بحب الحريه يعنى كل سنه انزل موضوع حلو اى انتو حتنهبووووو

_ رسالة خاصه الى مين ترسلها وماذا تقول فيها ؟
لاميرة مصر
قلمك ممتاز وقوى جدا لاكن عدم توجدك هو اللى مش حلو
ياريت نشوف موضيعك ومشاركاتك تنور المنتدى


_ما هو الشئ الذي يقلق في المنتدى؟
الاعضاء زينة المنتدى وعندما يغيبو يغزو القلق مكانهم

_لحظه مرت عليك في المنتدى ولم تنساها ألى اليوم من شدة الفرح به ؟
والله كان نفسى احكيها انما للاسف مقدرش شئ اسعدنى جدااا وخلانى طيرت من الفرحه 0 والبرنس عارف اسئلو هو هههههههههههههه

_اصعب موقف مر عليك في المنتدى ولا تقدر ان تنساه؟
كنت لاطش موضوع وعملت فيه حبة تعديلات ودعيت اخت احترم قلمها جدا لكى ابداء بيها لكى تكون البدايه قويه وبعد كده اكتشفت انه موضوع مكرر وذهب الى الارشيف فى نفس اللحظه اللى الضيفه بتعمل مشاركتها وبعتلها اقولها خلااااااص الموضوع راح فى ستين داهيه بس ياعينى كانت هى عملت المشاركه وضاع مجهودها ووقتها على الفاضى كنت فى قمة الخجل منها
_اي القسم التي ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه ؟
مش مهم القسم المهم الموضوع يشدنى

_عضو معاك في المنتدى تريد ان تقول له شئ؟
اشتكى اقولها (0000 )

املأ هذه الفراغات بنظرك

عضو محبوب :
رامى

عضو رايق :
هشام فارس

عضو عصبي :
هو فى غيرها هنووووووووود هههههههههه

عضو مواضيعه رهيبه :
زينب انتو لسه مشفتهاش دى خطيره وتقريبا كل موضيعها من دمغها مش نقل

عضو ردوده جميله :
ايمى

عضو مطنش :
كتييييييييييييييييير

عضو ما يعطي وجه :
اللى يدينا وجهه ينور واللى يدينه ظره نقوله شرفت

عضو مرتب :
الجميل رائد حسنى

عضو أعجبك إسمه :
منار

عضو أعجبك لقبه :
برنسيسة مصر

عضو توقيعه رهيب :
اشتكى غلاك

عضو نشيط :
ملكة الاحساس نشيطه جدااااا مشاء الله عليها

عضو ملقوف :
وده من اللى لقفه هههههههههههههه

عضو مفقود :
كتييييييييييييير

عضو واثق من نفسه :
رامى ورائد


عضو خاش مزاجك :
كتير رامى وبرنسيسه ورائد وهشام فارس ومنار وجوجو واميرة مصر وسميه كتير


عضو تتمنى تلتقي به :
هنوووود وخلاص ان شاء الله حنلتقى فى العيد

عضو مثقف :
سميه واميرة مصر ورامى ورائد

عضو هاديء :
دى جوجو بعينها اهدى وحده فى المنتدى متسمعلهاش اى صوت بس عسل

عضو ودك تغير إسمه :
مفيش

عضو ودك تعرف معنى إسمه :
بيتهيلى كل الاسامى هنا وضحه وضوح الشمس

عضو تحس إنه زقرد <ختيار>:
منار زقرده اووووووووى

عضو ودك تهاوش معه :
انا مش بهوش انا بضرب على طول هههههههه

عضو ودك تقول له ( صح لسانك ) :
العبقرى الاستاذ بهجت

عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :
زينب

عضو تستمتع بالنقاش معه :
اشتكى وهنوووووووود

عضو يهمك رأيه :
هنوووود

عضو تنتظر رده على مواضيعك :
الكل

عضو تعتبره قدوة :
حبيبى رامى

عضو متمكن :
سميه

عضو قوي الشخصية :
الاستاذ بهجت

عضو تفرح لوجوده متصلاً :
شيكو

عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :
الكل
عضو تتمنى صداقته :
رائد حسنى


_لمن تهدي هده الكلمات
_مبدع
سندريلا فعلا عندها امكنيات جميله وزوق جداااا
_واصل
لؤلؤى
_شارك
ايمى
_اين انت
اميرة مصر
_مميز
بدون نقاش سميه

_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر؟
انا لسه حقول هههههههه دنا شبعت قواله
بس اقول لشقيقتى الغاليه جدا هنووود موضوعك اكثر من رائع

ـــ كلمة أخيرة لمؤسس منتدى مصر ام الدنيا ؟
برنسيسة مصر @ البرنس رامى
بجد والله بدون اى مجامله منتداكم دمه خفيف جدا واعضائه
ناس لطاف ومئدبين ومحترمين وانا بكون فى اسعد لحظاتى عندما اكون بينكم خالص تحياتى لكل الصحبه الجميله

_من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا
ارشح غناتووووووو
اشتكى غلاك

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف اشتكي غلاك في 22/11/2009, 17:10

_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع المنتدى وكيف وصلت له؟
رحلتي بدأت من غاليي فارس عندما اتفقنا نعمل مفاجأة الى رامي ونسجل مع بعض بالمنتدى ,,,

_المنتدى ماذا يمثل لك ؟

هو المكان الذي ارتاح به واغير به جوو ,,

_هل تفكر في المنتدى وانت خارجه والى اي درجه وبما تفكر؟
بصراحة نعم ولكن ليس بالكثير لان اوقات يكون شي ثاني شااغلني ,,,

_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدى (بشرح لو سمحت) ؟
اول شي اشووف منو المتواجد بعدين ادخل ع القسم العام اشوف المواضيع واوقات ارد كمانوز ,,

_من هم الثلاثه الذي يشغلون تفكيرك وانت خارج المنتدى ؟
فارس ,, هنودة .. منار

__من الثلاثه الذي تبحث عنهم وانت في المنتدى ؟
منار ,, رامي ,, فروستي < فارس الامير المصري

_من الذي يسعدك عند مروره في موضوع لك ويوقع فيه ؟
رامي ومنار <- والكل صراحة

_ !!!!!سؤال محرج!!!!! ارجو الاجابه عليه

هل احببت او هل اعجبت باحد في المنتدى من الجنس الاخر

ارجو كتابة حرف من اسمه او اسمها ؟
من احبه واهواه هو من اسميه قلبي وهو ماارغب في حفظه داائما بجوفي..

_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟
لاايوجد ,,

_ رسالة خاصه الى مين ترسلها وماذا تقول فيها ؟
لنفسي .. حافظي على نفسك وافعلي ماانتي واثقة منه دائما

_ما هو الشئ الذي يقلق في المنتدى؟
لاشي الحمدلله ..,,

_لحظه مرت عليك في المنتدى ولم تنساها ألى اليوم من شدة الفرح به ؟
,,,,,,,,,

_اصعب موقف مر عليك في المنتدى ولا تقدر ان تنساه؟
لايوجد كمانو

_اي القسم التي ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه ؟
يوجد 3 اقسام هنا احبهم <- العام .. الانيمي .. التوبيكات

_عضو معاك في المنتدى تريد ان تقول له شئ؟
رامي << ربي يحميك ويرعاك ويعطيك على قد نيتك

املأ هذه الفراغات بنظرك

عضو محبوب : منار

عضو رايق : جوجو

عضو عصبي : هنودة

عضو مواضيعه رهيبه :عراقي

عضو ردوده جميله : سميه

عضو مطنش :ماعرفش

عضو ما يعطي وجه :ههههه اي نووو

عضو مرتب :رائد حسني

عضو أعجبك إسمه :رامي

عضو أعجبك لقبه :منار

عضو توقيعه رهيب :فارس الامير المصري

عضو نشيط :منار ,, ملكة الاحساس

عضو ملقوف :انا هو في غيري ههههه

عضو مفقود : هو من لم يسجل دخوله للان

عضو واثق من نفسه :رامي وفارس

عضو خاش مزاجك :مافيش << [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عضو تتمنى تلتقي به :الجميع واكثر شي منار وايمي وجوجو وسميه

عضو مثقف :عراقي

عضو هاديء :جوجو

عضو ودك تغير إسمه :ماافيش كلهم ناايس

عضو ودك تعرف معنى إسمه :مافيش كمانوز

عضو تحس إنه زقرد <ختيار>:هنووودة

عضو ودك تهاوش معه :مع فارس [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

عضو ودك تقول له ( صح لسانك ) :عرااقي فعلا ماشاء الله عليك

عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :فارس

عضو تستمتع بالنقاش معه :هند وفارس ورامي

عضو يهمك رأيه : فارس

عضو تنتظر رده على مواضيعك : الكل

عضو تعتبره قدوة : بحب اكون قدوة الى نفسي

عضو متمكن :البرنسيسة

عضو قوي الشخصية : عراقي ورامي

عضو تفرح لوجوده متصلاً :الكل اصلي بحب الزحمة ,,

عضو تتابع مواضيعه بإهتمام : رامي وفارس ومنار

عضو تتمنى صداقته : منار


_لمن تهدي هده الكلمات
_مبدع رائد
_واصل عراقي
_شارك اميرة مصر وانااا
_اين انت زينب
_مميز سميه

_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر؟

الف شكر لكل من يتميز ويرتقي بهذا المنتدى الرائع وبقول لرامي حلووو جدا الاستاايل الجديد عااجبني مووت [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


ـــ كلمة أخيرة لمؤسس منتدى مصر ام الدنيا ؟

ربي يعطيكم الف الف عافيه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


_من هو العضو الذي ترشحه او تورطه بعدك كي يشرفنا

في الموضوع ويحكي حكايته
حرشح بعدي رائد حسني فليتفضل امامي الان قبل ان تقلع الطائرة ههههههههه [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

يسلمووو فارس غلااي ,,



[ وحدك ]


أنت لا من قلت :
"يسعد لي صبآحك "

آلشوارع تبتسم ,
وألبرد يدفى !

رح بـ/ سفني .. وين ماتجري رياحك
 كل آرض مابها ( ضحكتك ) منفىآ  !

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

اشتكي غلاك
@* مراقبه عامه *@
@* مراقبه عامه *@

عدد الرسائل : 2067
العمر : 28
الموقع : mesr.mam9.com
العمل/الترفيه : ليس كل من تبسم سعيد
المزاج : رايقة
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف ساجدة في 10/1/2010, 10:39

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جميل اوووووووووى موضوعك هنود
اجاباتكم جميلة مووووووت
يلا بقى ياابوسريعى عايزة اتفرج
شهرين ياواد ومش بترد
تعالى بسرعة بقى [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
ساجده

ساجدة
مشرف عام
مشرف عام

عدد الرسائل : 9052
العمر : 30
الموقع : مصر أم الدنيا
العمل/الترفيه : ملكة مملكة الاحلام
المزاج : رايقة وبحب
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 06/10/2008

http://mesr.mam9.com/forum.htm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 26/3/2010, 02:48

يااااااااااااااه

أنا بعتذر يا جماعة أنى غبت كتير اووى عن الموضوع الرائع
والمتميز جدا للغالية هند وبجد بحييكى على الموضوع المتميز
هند ..وكمان بسجل إعجابى وشكرى ..لكل من ..

برنس مصر ,,برنسيسة مصر,,الأمير المصرى ( شرف لى صداقتك )،، أشتكى غلاك
على المشاركات المتميزة جدا فى الموضوع ..

وبسجل إعتذار لغيابى عن الموضوع الفترة الماضية ..لعله خيرا إن شاء الله

ولى عودة سريعة جداً لأبوح لكم بمكنونات ..قلبى وما يحمله وجدانى ..

لهذا الصرح المتميز ..منتدانا الغالى ...مصر أم الدنيا

فإنتظروونى ..

لكم كل الود والتحية ..وأشكرك أشتكـــــــــــى على الدعوة


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 26/3/2010, 20:01

كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع المنتدى وكيف وصلت له؟
بدعوة من أختى الغالية أسيل رحمة الله عليها
_المنتدى ماذا يمثل لك ؟

بيتى الثانى الذى مهما غبت عنه أعود وأرتاح بين ثنايا أعمدته العريقة
_هل تفكر في المنتدى وانت خارجه والى اي درجه وبما تفكر؟
فى بعض الأحياان لو شغلتنى فكرة ما أو فكرة كلمات جديدة
_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدى (بشرح لو سمحت) ؟
أختار أيقونة أخر المواضيع منذ أخر زيارة لى وأيضاً مواضيع لم يتم الرد عليها
ثم مراجعة قسم بقلم الأعضاء
ثم الدعاء للراحلة أسيل بالرحمة والمغفرة
_من هم الثلاثه الذي يشغلون تفكيرك وانت خارج المنتدى ؟

أمى ..أنا ..بيتى
__من الثلاثه الذي تبحث عنهم وانت في المنتدى ؟
برنس مصر..برنسيسة مصر ..ملكة الأحساس..أميرة مصر ..وكل اعضاء مصر أم الدنيا
بلا إستثناء
_من الذي يسعدك عند مروره في موضوع لك ويوقع فيه ؟
كل الأعضاء ولكن بالأخص
برنس مصر
برنسيسة مصر
أميرة مصر
ملكة الأحساس
_ !!!!!سؤال محرج!!!!! ارجو الاجابه عليه

هل احببت او هل اعجبت باحد في المنتدى من الجنس الاخر

ارجو كتابة حرف من اسمه او اسمها ؟
نعم ..كنت قد أوهمت نفسى بلحظات حب ..
S
_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟
شهادات تقدير لأعضاء منتدى مصر أم الدنيا
بقلم الرائعة ..الحاضرة ..حورية العشق
_ رسالة خاصه الى مين ترسلها وماذا تقول فيها ؟
إلى كل من شارك فى المنتدى
حافظ على جو المحبة والأسرة فى منتدانا
وإستمتع بما تقرأه وبما تقدمه ..وليكن هدفك
المودة والتواصل الفكرى والأستفادة والأفادة ..ليس إلا
_ما هو الشئ الذي يقلق في المنتدى؟

النظرة الشخصية فى بعض قرارات إدارة المنتدى التى ترمى
بالأهداف الادبية جانبا على حساب أشياء أخرى
ربما أجهل أسبابها ولكنها تضايقنى جدا..
لأنها تهدم رونق المنتدى ومصداقيته
_لحظه مرت عليك في المنتدى ولم تنساها ألى اليوم من شدة الفرح به ؟
عندما كنت هنا فى وقتاً ما ..ويجتمع معى باقة مثقفة متميزة
لا تقل عن المتواجدين الأن أدبا وثقافة ..ولكن الأيام فقط
هى التى تغييرت ..أو ربما أنا من تغيير حقاً
_اصعب موقف مر عليك في المنتدى ولا تقدر ان تنساه؟
يوم وفاة أسيل رحمة الله عليها لم ولن أنساه أبدا ما حييت
_اي القسم التي ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه ؟
بقلم الأعضاء ..المنتدى العام ..وكل اقسام مصر ام الدنيا
_عضو معاك في المنتدى تريد ان تقول له شئ؟
برنس مصر

ما يربطنا من صداقة وأخوة أكبر من أى شئ
فلنحافظ عليه برغم كل شئ وأى شئ

املأ هذه الفراغات بنظرك

عضو محبوب :
برنس مصر
عضو رايق :
هشام فارس مصر
عضو عصبي :
لم أراه بعد ...
عضو مواضيعه رهيبه :
برنسيسة مصر
عضو ردوده جميله :
البرائة
عضو مطنش :
أميرة مصر اليومين دوول
عضو ما يعطي وجه :
حبيبة ..لو معنى ما يعطى وجه ما تتواجد كتير
عضو مرتب :
البرائة
عضو أعجبك إسمه :
سندريلا مصر
عضو أعجبك لقبه :
أشتكى غلاك
عضو توقيعه رهيب :
ملكة الأحساس
عضو نشيط :
ملكة الأحساس
عضو ملقوف :
مش عارف يعنى ايه ملقوف تحمل اكتر من معنى فى ذهنى
عضو مفقود :
سمية وإيمى
عضو واثق من نفسه :
الأمير المصرى
عضو خاش مزاجك :
البرائة ..بمتابعتها وردودها الرائعة التى تنم عن فهم عميق ومتميز
ماشاء الله عليها
عضو تتمنى تلتقي به :
برنسيسة مصر
عضو مثقف :
سمية
عضو هاديء :
جوجو
عضو ودك تغير إسمه :
مفيش كلها اسماء رائعة
عضو ودك تعرف معنى إسمه :
لا يوجد
عضو تحس إنه زقرد <ختيار>:
يعنى ممكن فارس مصر
عضو ودك تهاوش معه :
ما فى الحمدلله
عضو ودك تقول له ( صح لسانك ) :
عراقى بهجت
عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :
الأمير المصرى
عضو تستمتع بالنقاش معه :
أميرة مصر
عضو يهمك رأيه :
برنس مصر
عضو تنتظر رده على مواضيعك :
برنسيسة مصر
عضو تعتبره قدوة :
رائد حسنى
عضو متمكن :
سمية
عضو قوي الشخصية :
برنس مصر
عضو تفرح لوجوده متصلاً :
برنسيسة مصر
عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :
برنس مصر
عضو تتمنى صداقته :
كل الأعضاء أتمنى أخوتهم وصداقتهم بود واحترام

_لمن تهدي هده الكلمات
_مبدع برنس مصر
_واصل رائد حسنى
_شارك رائدحسنى
_اين انت رائدحسنى
_مميز البرائة

_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر؟
أقول

إن الأنسان لا ينظر إلى نفسه كثيرا ..ونحتاج فى كل الوقت
أن نخرج خارج نفوسنا وننظر إليها ونفد أخطائها وتعاملاتها
وأخلاقها ..ربما لأننا بشر فلن ينتهى الخطأ ..ولكن ..
يبقى أن نتعلم من أخطائنا ..ولا نكررها ..

أهنأ نفسى بتواجدى هنا ..وأهنأ نفسى بمن معى هنا

أدام الله الحب فى الله والود دوماً
ـــ كلمة أخيرة لمؤسس منتدى مصر ام الدنيا ؟
برنسيسة مصر ..برنس مصر

العطاء متواصل ..ولن يقف برحيل أحد أو عدم تواجد أحد
حتى لو ضعف لبعض الوقت ..معرفة الأصدقاء الصادقون
كنوز نادرة ..لا يعبيها إلا لحظات بعاد وعتاب ..
ما قدتموه هنا لا يخفى على أحد ..وما أنتم مستمرون
عليه ..لا يخفى على أحد ..فالعطاء ..رسالتكم

وأنى أحبكم فى الله

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

بشكر أختى هند على مووضعها المتميز

وبستضيف هنا ...

أختى


البرائــــــــــــــة


لتمتعنا بحسها الراقى وعقلها الواعى ...

وأقدم خالص إعتذارى ..لو لم يروق حديثى قلوب أحد أخوتى


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: الكل يشارك

مُساهمة من طرف البرائة في 1/6/2010, 17:03

hend كتب:السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
اشكرك اخى الغالى رائد حسنى على الدعوة وبعتذر على التأخير فى الرد
اشكرك اختى الغالية هنود على موضوعها الجميل الجرئ
فليس بجديد عليكى التالق فى اختيار موضوعاتك
ونبدأ فى حل الاسئلة اللى هتفكرنى بكل الاعضاء
_كيف بدات رحلتك(حكايتك) مع المنتدى وكيف وصلت له؟
تسجلى فى منتدى مصر ام الدنيا صدفة كنت ببحث عن اشعار وخواطر فعجبيتنى خاطرة هنا وللاسف باقى الخاطرة مش كان ينفع اقرئها كاملة غير بعد التسجيل بجانب ان رسالة التسجيل فى المنتدى جذبتنى وضحكتنى وهى "مش هتندم ياجميل " فترددت فى الاول وبعد كدة اتشجعت وسجلت وكنت خايفة جداا لانها كانت اول مرة اشترك فى منتديات
_المنتدى ماذا يمثل لك ؟
يمثل لى مكان هادئ يبعدنى عن احيانا عن احزانى
_هل تفكر في المنتدى وانت خارجه والى اي درجه وبما تفكر؟
للاسف تفكيرى فى المنتدى ينتهى بخروجى منة ويبدأ بتواجدى فية
_ما أول شئ تفعله عند دخولك المنتدى (بشرح لو سمحت) ؟
برد على الموضوعات الجديدة وبتابع التعليق على موضوعاتى
_من هم الثلاثه الذي يشغلون تفكيرك وانت خارج المنتدى ؟
دراستى/ اسرتى/ اصدقائى
__من الثلاثه الذي تبحث عنهم وانت في المنتدى ؟
حقيقى انا بحب انا المنتدى يكون مضغوط وفية اعضاء كتير بحس بعيد ههههه بس بما انك عايزة تلاتة يبقى ملكة الاحساس وبرنسيسة وبرنس
_من الذي يسعدك عند مروره في موضوع لك ويوقع فيه ؟
اكيييييييييد بكون فى قمة السعادة لو كل اعضاء المنتدى وقعوا فى موضوع خاص بى
_موضوع تمنيت ان تكتبه لكنه موجود باسم عضو آخر ؟
اة فية فعلا موضوع
_ رسالة خاصه الى مين ترسلها وماذا تقول فيها ؟
للامير المصرى 55 بشكرك فعلا بأستضافتك لى على كرسى الاعتراف لان من خلاله تعرفت على احلى واجمل اخوات وكمان حبيت المنتدى اكتر واتجرات شوية لانى كنت الاول بتكسف اشترك فى جميع الموضوعات
_ما هو الشئ الذي يقلق في المنتدى؟
هههههههه مش عارفة بس انا بانسبالى لو كتب شئ واتفهم خطأ بيبقى من الصعب انك توصل مقصدك كتابيا
_لحظه مرت عليك في المنتدى ولم تنساها ألى اليوم من شدة الفرح به ؟
مش فاكرة حاليا بس اكييد كلها بتكون متعلقة بسؤالكم عنى عند غيابى
_اصعب موقف مر عليك في المنتدى ولا تقدر ان تنساه؟

سوء فهم والحمد لله كل الامور دلوقتى تمام واحسن من الاول كمان
_اي القسم التي ترتاح فيه وتحب ان تكون فيه ؟
بحب القسم الاسلامى
وبقلم الاعضاء على الرغم من عدم اشتراكى فية بشئ ليومنا هذا ولكن تسعدنى جدااا كتابات الاعضاء لانها بتعبر عنهم حتى لو كانت مش كل القصيدة بتعبر عن واقعهم بس اكييد بيكون فية سطر او كلمة نابعة من داخلهم وتعبر عن فكرهم وحالهم
_عضو معاك في المنتدى تريد ان تقول له شئ؟
منار او ملكة الاحساس /بحبك جدااا ربنا يباركلى فيكى ونظل اصدقاء
املأ هذه الفراغات بنظرك

عضو محبوب :
برنس مصر
عضو رايق :
فارس مصر
عضو عصبي :
حقيقى لغاية الان لن ارى احد عصبى ..يعنى على حد تعاملى
عضو مواضيعه رهيبه :
جوجو /برنس /عراقى /رائد /هنود/برنسيسة
عضو ردوده جميله :
رائد حسنى
عضو مطنش :
يعنى مش بيدخلوا صح..يبقى اميرة مصر وحشتنا كتير
عضو ما يعطي وجه :
يعنى قصدك سجل ومش بيشارك يبقى كل الاعضاء الجدد اللى سجلوا فى المنتدى دون مشاركة
عضو مرتب :
برنس ورائد
عضو أعجبك إسمه :
ملكة الاحساس
عضو أعجبك لقبه :
برنسيسة مصر
عضو توقيعه رهيب :
جوجو عجبنى توقيعها الجديد
عضو نشيط :
برنس وملكة وجوجو
عضو ملقوف :
بالمناسبة ياهنووود يعنى اية ملقوف
عضو مفقود :
شاعر الحب بيدخل كل فين وفين
عضو واثق من نفسه :
برنس مصر
عضو خاش مزاجك :
منارو@ ملكة الاحساس
عضو تتمنى تلتقي به :
ملكة الاحساس
عضو مثقف :

هو مش عضو هو كتير وبيكون وواضح من ردودهم عراقى ورائد وبرنس والامير وكدة يعنى
عضو هاديء :
حبيبتى جوجو وانا هههههههه البرائة
عضو ودك تغير إسمه :
لا يوجد
عضو ودك تعرف معنى إسمه :
كلهم اعتقد معناهم عندى واضح
عضو تحس إنه زقرد <ختيار>:
لو كان زقرد يعنى مضحك وشقى يبقى الامير المصرى 55
عضو ودك تهاوش معه :
اهاوش ..اممممم ..يعنى ارخم ..هى عارفة نفسها ههههه منار
عضو ودك تقول له ( صح لسانك ) :
كل من ارى فى ردة او تعليقة مايعبر عن شخصيتة وفكرة وعندما يكون هذا الرد محق فية ومقتنع فية
عضو يناسبه لقب ( الطموح ) :
هنوووووووووود
عضو تستمتع بالنقاش معه :
برنس مصر .. ملكة الاحساس
عضو يهمك رأيه :
برنس مصر
عضو تنتظر رده على مواضيعك :
برنسيسة مصر
عضو تعتبره قدوة :
كلهم على راسى من فوق بس طالما مش شوفتهم فى الواقع مش هقدر اقرر مين يأخذ اللقب دة
عضو متمكن :

رائد حسنى
عضو قوي الشخصية :
عراقى
عضو تفرح لوجوده متصلاً :
الجميع ونخص بالذكر برنسيسة /ملكة الاحساس/جوجو/اميرة مصر/هنوود/برنس /رائد/الامير /العراقى
عضو تتابع مواضيعه بإهتمام :
سهرات العراقى لكن للاسف فى سهرات مش بتواجد فيها لكن ان شاء الله عند عودتى هشارك بقوة
عضو تتمنى صداقته :
هنوود

_لمن تهدي هده الكلمات
_مبدعالبرنس
_واصلسندريلا
_شاركهنوووووود
_اين انتشاعر الحب
_مميزرائدحسنى

_هل تريد ان تقول شئ قبل ان تغادر؟
شكر خاص لمن دعانى شكرا رائد حسنى وفقك الله
وبشكرك هنوود على روعة موضوعك
اللهم اغفر لى وارحمنى ووفقنى لما تحبة وترضاة "امين"
ـــ كلمة أخيرة لمؤسس منتدى مصر ام الدنيا ؟
"برنسيسة مصر وبرنس مصر" وفقكم الله وسدد خطاكم
دوما فى تالق ورقى ونحن معكم
[size=25]_

خالص شكرى وتقديرى لهنود موضوع جميل يقمر
وبشكر اخى الغالى رائد حسنى على دعوتة وارجو تقبل اعتذارى على التاخير
ونستضيف معنا عضوة محبوبة
واتمنى انها تقبل الدعوة
حبيبتى
ملكة الاحساس ....


 [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


البرائة
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 1545
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 04/11/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 4 من اصل 5 الصفحة السابقة  1, 2, 3, 4, 5  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى