منتدى مصر أم الدنيا
أهلا وسهلا بكم فى >> منتديات مصر أم الدنيا
هذا المكان للخارجين عن المعقول .. للمارين من ثقب الإبرة الى النور ,
إن كنت تجد نفسك مبدع او هاوى .. سنسعد بإنضمامك الينا أيها الصديق
ان كنت مسؤول عن تهورك فاضغط على كلمة التسجيل
منتديات مصر ام الدنيا , منتديات ادبية - ثقافيه - قصص -أروع الأشعار . بقلم البرنس رامى . أجمل القصص القصيرة • منتدى مصر أم الدنيا • منتدي مصر ام الدنيا • مصر ام الدنيا • منتدي مصرأمالدنيا • lkj]n lwv hl hg]kdh , مصر أم الدنيا • frgl hgfvks vhln• منتدي مصر ام الدنيا • منتديات مصر ام الدنيا •
يلا سجل بسرعة انت متعب قوى

رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

صفحة 6 من اصل 11 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف أنسام في 11/1/2010, 13:15

حنوووون مصر كتب:
اهلا بيكى ياانسام معانا منوره المنتدى

وان شاء الله تفضلى منورنا علطول

وتنبسطى معانا

اهلا بيكى ياقمر تحيااااااااااااااتى

حنون
اه
مشكووووووووووووووووره حنون ياقمر على مرورك

وان شاء الله نسعد معنا مشكوره ياجميله


عدل سابقا من قبل أنسام في 12/1/2010, 09:58 عدل 1 مرات

أنسام
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 286
تاريخ التسجيل : 06/01/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 11/1/2010, 19:54

الطم يا انسام

حنون دى بنت ههههههههههههههههههههههههههههه

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف حنوووون مصر في 12/1/2010, 04:03

هههههههههههههههههههههههههههه

اه والله حنون دى يعنى بنت

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسمى حنان يعنى بس دا اختصار للاسم

ههههههههههههههههههههههههه

هو مش واضح ولا ايه هههههههههههههههههههههههههه

منورنا ياجميل

حنوووون مصر
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 467
تاريخ التسجيل : 04/05/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 12/1/2010, 09:45

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
النور نورك يا قمر

معلش يا حنون المثل بيقول الغريب اعمى ولو كان بصير

وانسامووو لسه متعرفتش عليكم

وان شاء الله حتبقو اصحاب فى القريب العاجل

خالص تحياتى لك اخى حنون

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف أنسام في 12/1/2010, 09:59

حنوووون مصر كتب:
هههههههههههههههههههههههههههه

اه والله حنون دى يعنى بنت

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اسمى حنان يعنى بس دا اختصار للاسم

ههههههههههههههههههههههههه

هو مش واضح ولا ايه هههههههههههههههههههههههههه

منورنا ياجميل

أعهفأعتز لك ياحنونه ياجميله

وأن شاء الله نسعد معبعضنا أخوات وأسره واحده

أنسام
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 286
تاريخ التسجيل : 06/01/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف أنسام في 12/1/2010, 10:06

الامير المصرى 55 كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
النور نورك يا قمر

معلش يا حنون المثل بيقول الغريب اعمى ولو كان بصير

وانسامووو لسه متعرفتش عليكم

وان شاء الله حتبقو اصحاب فى القريب العاجل

خالص تحياتى لك اخى حنون

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ده انا قولت معايا فى الآخر تتريق عليا

كده يافارس مكنش العشم

أنسام
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
الموقع : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 06/01/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 12/1/2010, 12:54

معاكى اى هو احنا فى حرب يا انسام

خلاص يلا بينا نعلن الحرب على حنووون اى رايك

طلعى البمب وصوريخ رمضان اللى معاكى

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
العمر : 30
الموقع : بلاد الله
المزاج : ورد
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف أنسام في 12/1/2010, 13:38

ههههههههههههههه

معملتش حسابى المره ده

وبعدين حرام عليك حنونه شكلها طيبه

سماح المره دى

أنسام
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
الموقع : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 06/01/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف الامير المصرى في 12/1/2010, 14:31

ولا طيبه ولا غيره

حبعتلك كيس بمب من عندى وننزل على حنوون ضرب

وعلى جميع المنطقه المحيطه

يلا علشان تتشهرى وصورك تملا الجرائد

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

الامير المصرى
>مراقـــب عـــــــام <
>مراقـــب عـــــــام

عدد الرسائل : 7531
العمر : 30
الموقع : بلاد الله
المزاج : ورد
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 02/10/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: رحبو معى بالغاليه انســـــــــــــــــــــــــــــــــام

مُساهمة من طرف أنسام في 12/1/2010, 18:31

الامير المصرى 55 كتب:
ولا طيبه ولا غيره

حبعتلك كيس بمب من عندى وننزل على حنوون ضرب

وعلى جميع المنطقه المحيطه

يلا علشان تتشهرى وصورك تملا الجرائد

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا ياعم لو الشهره هتكون فى الحوادث مش عايزها

خليها ليك

وأطمن هدعيلك وأجبلك عيش وحلاوه

وبالنسبه لحنونه لا ده عسوله

روح فرقع فى حته تانيه

أنسام
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 286
العمر : 31
الموقع : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
المزاج :
تاريخ التسجيل : 06/01/2010

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 6 من اصل 11 الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى