منتدى مصر أم الدنيا
أهلا وسهلا بكم فى >> منتديات مصر أم الدنيا
هذا المكان للخارجين عن المعقول .. للمارين من ثقب الإبرة الى النور ,
إن كنت تجد نفسك مبدع او هاوى .. سنسعد بإنضمامك الينا أيها الصديق
ان كنت مسؤول عن تهورك فاضغط على كلمة التسجيل
منتديات مصر ام الدنيا , منتديات ادبية - ثقافيه - قصص -أروع الأشعار . بقلم البرنس رامى . أجمل القصص القصيرة • منتدى مصر أم الدنيا • منتدي مصر ام الدنيا • مصر ام الدنيا • منتدي مصرأمالدنيا • lkj]n lwv hl hg]kdh , مصر أم الدنيا • frgl hgfvks vhln• منتدي مصر ام الدنيا • منتديات مصر ام الدنيا •
يلا سجل بسرعة انت متعب قوى

يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

جديد يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف عازف الاحساس في 28/6/2009, 03:39

تعالو نتخيل العالم بدون بنات



ووجع دماغ وصداع






هل تعلم أن البنت ترفـع وتنزل من أقتصــــــاد أي دولــــــــــــــه








تعالوا نتخيل ... دولـــه بدون بنات ازاي هتكون طبيعتهـــا .......... " الله يســــــــــتر "







خسائر فـــــادحـــة لمحـــــلات العطـــــــور والماكياجات والملابس والاحذية والأكمان وكمان سوارات







- خســـــــــاره كبـــــــــــــيره وفوق ما تتصورون لمحـــــلات بيـع الـذهـب والألمـاس







ستعلـن شركة الاتصالات الدوليـــه حالـة الإفـــلاس في الجـــــرائد الرسميــة









إغـــــــــــلاق محــلات الكوافيــــــر











إلغاء أقسام الولادة والاطفال من المستشفيات









إغلاق كليات والمعـاهـد " التمريض " ومعاهد الفنون

عاملين زحمـه علينا









أغـــلاق جميـع الخياطين النسائيه في البلد هيجيبوا رجاله تفصل فساتين









- انتهاء زحمـــــــــة الأســـــــواق وخاصــــــة في شهر رمضان .











انعدام حاد في نسبة " المعاكمان وكمان ات" وخاصة حول المدارس والمعاهد والجامعات











انخفاض ملحوظ في عدد المُراجعين والنزلاء من الرجال . للمستشفيات بشكل عام والعيادات النفسية بشكل خاص الا من قدر عليه ربي











استغناء الصيدليات عن بيــــــــــع أدوية رفـع ضغـــط الــــدم.. وادوية الاعصاب والاكتئاب و وجـــــع الرأس

" البنادول "













خصم عـــلاوة الزوجة والأبناء من رواتب الموظفيـن في بعض الـدول .

ومع ذلك ستفيــض عن الحاجة حتى أخر الشهر .. مع احتمالات فتح دفتر

توفير للفائض منها .













سيقوم ديوان الموظفين العام بإلغاء قانون إجازة الوضع والرضاعة.. ما فيش لا مدرس بـديل ولا غـيره









انخفاض حاد في قيمة الاستهلاك الشهري لفاتورة التليفون والمياه والكهرباء











رغم كل المميزات الحلوة اللي ممكن نشوفها في عدم وجود البنات ...









ولكن

تعالـــــــوا نشــــــــوف مساوئ غيابهم :





* يُحذف بيت الشعر الذي يقول:

" الأم مدرسه... "











* تختفي الألوان التي تزهي الحياة.









* تغادر البسمة وجه الرجل .











* لا يستطع التمييز بين الحلو والمر - الأبيض والأسود .













* ينتهي أي شيء إسمة جمال وحنان وحب ودفء











* لم يعد هناك عبث مُحبب (أطفال)











* تصحـى من النوم يتيـــــم من كلمة صباح الخير .









* الفـوضى تعـم في البيـــــــــــت ..













* بتروح على دراستك أو عملك بدون وجبة الإفطار..



وبملابس غير مكوية ومُتسخة جداً .."











* لما ترجـع من العمل وتدخـل البيت راح تفتقــــــــد الريحــه الطيبه

والابتسامه الخلابة



















تحياااااااااااااتي



فـــ هـــ شـــ ا م ــــارس

عازف الاحساس
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 397
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف شوشو في 28/6/2009, 10:25

لولا الجزء الاخرانى من الموضوع كان هيقام عليك الحد حالا
عموما انا كنت جهزت خلاص الجيوش لمهاجمة المنتدى واسر كل الرجالة
بس يلا حصل خير نخليهم المرة دى واكيد ليكم يوووووووووووووووووووم
ميرسى فارس مصر على الموضوع

شوشو
عضو فعال
عضو فعال

عدد الرسائل : 31
تاريخ التسجيل : 08/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف برنس مصر في 29/6/2009, 00:50

كويس انك لميت الموضوع هههههههههههههههه

كنت هتتقتل وخد بالك ان المديره بتاعتنا بنت

ومش المديرة فقط لأ ده أغلب الأداريين بنات

ايوه وقد أعذر من أنذر

وتسلم هشام على موضوعك الحلو

والبنات دول امى واختى وحبيبتى

ولولا هم ماكنا احنا

ارق تحياتى لك هشام

برنس مصر
@* Control *@
@* Control *@

عدد الرسائل : 16133
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

http://mesr.mam9.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف حنوووون مصر في 29/6/2009, 02:38

لا ونسيت حاجه كمان ماكنش هيبقى رجاله اصلا

هههههههههههههههههه

بشكرك جداااااااااا ياهشام بس مش على كل الموضوع على الجزء الاخير

بس الجزء الاول هعتبروا مش موجود وهنفوتهالك المرادى ههههههههههههه

تحيااااااااااااتى وبشكرك على الموضوع الجميل ده اختك حنون

حنوووون مصر
مشـــــــــــــــــــــرفــة
مشـــــــــــــــــــــرفــة

عدد الرسائل : 467
تاريخ التسجيل : 04/05/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 30/6/2009, 00:52

ههههههههههههههههههههههههههه

يا عم هشاام هدى اللعب إحنا غلابـــــــــة يا ماان

خلينا فى الكلام الحلوو يعنى المرأة هى الدنيا مش نصها بس

طبعا لأنها ماسبتش حاجة لينا خالص حتى الرقة طمعووا فيها كلها

ربنا يجعل كلامنا خفيف على قلوبهم وأنا معاهم مش معاكم بقى

الجرى نص المجدعــــــــــــــة

هههههههههههههههه


تسلم فارس مصر موضوع جميل جداااااااااا

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف عازف الاحساس في 30/6/2009, 16:36

شوشو كتب:
لولا الجزء الاخرانى من الموضوع كان هيقام عليك الحد حالا
عموما انا كنت جهزت خلاص الجيوش لمهاجمة المنتدى واسر كل الرجالة
بس يلا حصل خير نخليهم المرة دى واكيد ليكم يوووووووووووووووووووم
ميرسى فارس مصر على الموضوع



ايه انتو كلكم عليا ولى ايه
طيب خلاص متزوقوش ما انا مدحة فيكم في الاخر
وطبعا لولكم موجودين مكنش هيبقى فيها حاجه اسمها رجاله
ولى شعننه ولى خلف الاسوار [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]



ههههههههههههههه


تحياااااااااااااااااااااااتي



عازف الاحساس
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 397
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
العمل/الترفيه : mesr.mam9.com
المزاج : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف عازف الاحساس في 30/6/2009, 16:39

برنس مصر كتب:
كويس انك لميت الموضوع هههههههههههههههه

كنت هتتقتل وخد بالك ان المديره بتاعتنا بنت

ومش المديرة فقط لأ ده أغلب الأداريين بنات

ايوه وقد أعذر من أنذر

وتسلم هشام على موضوعك الحلو

والبنات دول امى واختى وحبيبتى

ولولا هم ماكنا احنا

ارق تحياتى لك هشام



اكيد طبعا يا رامي همه الكل في الكل
وعلى راي المثل تقليد الاعمه مايخرج من الظفر

بس برضواا انا لو هما مش موجودين مكنش هيبقى لدنيا طعم جميل



عازف الاحساس
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 397
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
العمل/الترفيه : mesr.mam9.com
المزاج : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف عازف الاحساس في 30/6/2009, 16:45

حنوووون مصر كتب:
لا ونسيت حاجه كمان ماكنش هيبقى رجاله اصلا

هههههههههههههههههه

بشكرك جداااااااااا ياهشام بس مش على كل الموضوع على الجزء الاخير

بس الجزء الاول هعتبروا مش موجود وهنفوتهالك المرادى ههههههههههههه

تحيااااااااااااتى وبشكرك على الموضوع الجميل ده اختك حنون



تحياااااتي لكي يا حنون ومتزوقيش هااااااااا
لحسن وربنا لو اترفزت

مش هعمل حاجه


عازف الاحساس
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 397
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
العمل/الترفيه : mesr.mam9.com
المزاج : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف عازف الاحساس في 30/6/2009, 16:49

رائدحسنى كتب:
ههههههههههههههههههههههههههه

يا عم هشاام هدى اللعب إحنا غلابـــــــــة يا ماان

خلينا فى الكلام الحلوو يعنى المرأة هى الدنيا مش نصها بس

طبعا لأنها ماسبتش حاجة لينا خالص حتى الرقة طمعووا فيها كلها

ربنا يجعل كلامنا خفيف على قلوبهم وأنا معاهم مش معاكم بقى

الجرى نص المجدعــــــــــــــة

هههههههههههههههه


تسلم فارس مصر موضوع جميل جداااااااااا



بقى كده يا رائد لا اخص عليك اخص
دا انت شكلك لو اتكلمت كنت هتمد النهارده انا فاهم بقى عشان كده عذرك

ههههههههههههههههه


عازف الاحساس
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 397
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
العمل/الترفيه : mesr.mam9.com
المزاج : mesr.mam9.com
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 22/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

جديد رد: يااااه لو العالم من غير بنات مش كان اريح !!!!!!

مُساهمة من طرف ملكة الاحساس في 30/6/2009, 17:02

انت بتصلح موقفك في الاخر عشان عارف انك هتضرب ولا ايه

هههههههههههههههههههههههههه

كويس انك ظبط نفسك في الاخر

انتوا اساس تعرفوا تعيشوا من غيرنا

بيكلموا وخلاص

هههههههههههههههههههه

ميرسي ليك

تحياتي


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ملكة الاحساس
......................
......................

عدد الرسائل : 15312
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
المزاج : في صمتي لك كلام عجز يقوله اللسان وفي قلبي لك مكان دافئ وكله حنان
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 24/10/2008

http://mesr.mam9.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى