منتدى مصر أم الدنيا
أهلا وسهلا بكم فى >> منتديات مصر أم الدنيا
هذا المكان للخارجين عن المعقول .. للمارين من ثقب الإبرة الى النور ,
إن كنت تجد نفسك مبدع او هاوى .. سنسعد بإنضمامك الينا أيها الصديق
ان كنت مسؤول عن تهورك فاضغط على كلمة التسجيل
منتديات مصر ام الدنيا , منتديات ادبية - ثقافيه - قصص -أروع الأشعار . بقلم البرنس رامى . أجمل القصص القصيرة • منتدى مصر أم الدنيا • منتدي مصر ام الدنيا • مصر ام الدنيا • منتدي مصرأمالدنيا • lkj]n lwv hl hg]kdh , مصر أم الدنيا • frgl hgfvks vhln• منتدي مصر ام الدنيا • منتديات مصر ام الدنيا •
يلا سجل بسرعة انت متعب قوى

أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

her أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 15/6/2009, 03:22

أيهما أسعد البنت ولاالولد









البنت بتتكلم براحتها فىالتليفون وأبوها أو جوزها هو أللي بيدفع الفاتورة فى الأخر


البنت مش ملزمة تجهز نفسها أبوها أو البيه (خطيبها) هم أللي هايدفعوا دم قلبهم


مفيش حد بيبص على بدلةالعريس كله بيبص على فستان العروسة


لو واحدة عملت مخالفة وعيطتشوية للضابط هايعديلها لو راجل هاياخد على دماغه
لو واحدة ماأدتشقرايبها عيديه مش هايقولوا عليها بخيلة هايقولوا أصل العيب على جوزها


لو واحدة أتأخرت علىالمحاضرة ممكن الدكاترة يدخلوها لو ولد هايقولوا روح يابابا كمل نوم بره فى الشمس

لو حصل زعل بين البنت وباباها مش هايطردها برة البيت ...وهى بس يادوب تعيطشوية وبابا هايروح يصالحها على طول .... أما الولد فيدوب يلحق مكان ينام فيه جنبالبواب







دلع البنات :
ياختى كميلة ( سنتين) ياعسولة ( 5 سنين) ياعروسة ( 12 سنة) ياقمر ( 18 سنة) يا هانم ( 40 سنة) يا أمالعيال ( 50 سنة) يا ست الكل ( 60 سنة)

دلعالولاد :
أنت ياد ( 10 سنين) أنت ياشحط بقيت طول الباب ( 18 سنة) يا راجل ( 40 سنة) ياعم الحاج ( 50سنة) ياراجل يا عجوز مناخيرك أد الكوز ( 60سنة)

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف الملكة نفرتيتي في 15/6/2009, 17:15

ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هموت من الضحك بجد يا رائد

حرم عليك ده ألبنات غلابه جدآآ وطيبين خالص

إيه الظلم ده


الملكة نفرتيتي
......................
......................

عدد الرسائل : 10166
تاريخ التسجيل : 05/10/2008

http://mesr.mam9.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف ساجدة في 15/6/2009, 19:29

هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دمك عسل ياواد يارائد
هاموت من الضحك بجد
بس بينى وبينك كده ومن غير ماتقول لحد بذمتك مش تستاهلوا اكتر من كده
يابنى احنا الرقة كلها انما انتوا ياساتر عليكم توجعوا القلب لما تبقوا موجودين فى حتة يبقى عواصف واعاصير انما احنا نسمة ولا تحس بينا اصلا
لا ولا الدلع بتاعكم جميييييييل اوووووووووى
وبعدين انت بتعمل مقارنة بينا وبينكم مش فى مصلحتكم طبعا
يابنى البت حبيبة باباها مينفعش يزعلها وبعدين تاعبك اوى انكم بتجهزوا محدش قالكم اتجوزوا حد ضربكم على ايدكم ايه ياختى ده
عسل عسل عسل يارائد موتنى من الضحك بجد
واستنى الحرب بقى ومن قلبى بادعى لكم تقدروا تصمدوا Smile Surprised Surprised Smile
يسلمو ايديك ياقمر





ساجدة
مشرف عام
مشرف عام

عدد الرسائل : 9059
تاريخ التسجيل : 06/10/2008

http://mesr.mam9.com/forum.htm

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف برنس مصر في 16/6/2009, 00:51

تصور فعلا كل كلامك صح يارائد

لو واحدة عملت مخالفة وعيطتشوية للضابط هايعديلها لو راجل هاياخد على دماغه



ههههههههههههههههههههههههههههههههه

يعنى لو واحدة بتشاور لتاكسى وعشرين راجل بيشاورو التاكس هيقف لمين

شوف انت بقى ههههههههههههههههه

يسلمو ايدك رائد

برنس مصر
@* Control *@
@* Control *@

عدد الرسائل : 16133
تاريخ التسجيل : 03/10/2008

http://mesr.mam9.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف همس الدموع في 16/6/2009, 02:36

دايما دايما من اكثر الناس التى تسعد القلوب
وترسم الابتسامه وتلونها على الوجوه
وتنزع الحزن فى لحظات

كم هى جميله تلك المفارقات
وكم انا اجمل لأنى من البنات

همس الدموع
عضو كبير قوى V I P
عضو كبير قوى V I P

عدد الرسائل : 242
تاريخ التسجيل : 01/06/2009

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف ملكة الاحساس في 16/6/2009, 07:15

لالالالالالالالا

دا حقد ومباشر

ايوة كده بانوا علي حقيقتكوا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اد كده بتكرهونا

ايه الناس ديه

بطلوا افتري ودا اصلا حاجة طبيعية امال الدلع اتخلق عشان مين

انتوا اللي مش عارفين قيمة البنات

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

لا واللهي جامد يارائد

وضحت الحقد علي اصوله اعوذ بالله

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تحياتي ياجميل


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

ملكة الاحساس
......................
......................

عدد الرسائل : 15312
العمر : 29
الموقع : mesr.mam9.com
المزاج : في صمتي لك كلام عجز يقوله اللسان وفي قلبي لك مكان دافئ وكله حنان
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 24/10/2008

http://mesr.mam9.com/

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 16/6/2009, 12:10

برنسيسه مصر كتب:
ههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

هموت من الضحك بجد يا رائد

حرم عليك ده ألبنات غلابه جدآآ وطيبين خالص

إيه الظلم ده




هههههههههههههههههههه

والله يا برنيسية أنتى أللى أثارتى الموضوع بمشاركتك البنات طيبين

فتعالوا بقى نثبت بالعقل والبرهان من الطيب والغلبان ومين بياخد على راسه

فى الأخر كمان ...هههههههههه ... طب وأنا قلت شئ أكتر من أنهم طيبين

يختى كميلة


تسلمى برنسيسة ويسلم تواجدك المتميز

تحيااتى اليك


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 16/6/2009, 12:16

اميرة مصر كتب:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دمك عسل ياواد يارائد
هاموت من الضحك بجد
بس بينى وبينك كده ومن غير ماتقول لحد بذمتك مش تستاهلوا اكتر من كده
يابنى احنا الرقة كلها انما انتوا ياساتر عليكم توجعوا القلب لما تبقوا موجودين فى حتة يبقى عواصف واعاصير انما احنا نسمة ولا تحس بينا اصلا
لا ولا الدلع بتاعكم جميييييييل اوووووووووى
وبعدين انت بتعمل مقارنة بينا وبينكم مش فى مصلحتكم طبعا
يابنى البت حبيبة باباها مينفعش يزعلها وبعدين تاعبك اوى انكم بتجهزوا محدش قالكم اتجوزوا حد ضربكم على ايدكم ايه ياختى ده
عسل عسل عسل يارائد موتنى من الضحك بجد
واستنى الحرب بقى ومن قلبى بادعى لكم تقدروا تصمدوا Smile Surprised Surprised Smile
يسلمو ايديك ياقمر







ههههههههههههههههه

أستنى أستنى هو أنا بخاف يعنى

وبعدين دلع أيه بنتى دى عدم مساواة

أنا بطالب بالمساواة أللى أنتم قعدتم تطالبوا بيها

لغاية ما فوتونا بمراحل ...هأقولك أيه ..ربنا على المفترى


ههههههههههههههههههههههههه


Sad Sad Sad


منورة أميرة مصر وإنتظرى القادم ..فى أسرار البنات ( ما خفى كان أعظم )


تحياااتى يا قمر


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 16/6/2009, 12:21

همس الدموع كتب:دايما دايما من اكثر الناس التى تسعد القلوب
وترسم الابتسامه وتلونها على الوجوه
وتنزع الحزن فى لحظات

كم هى جميله تلك المفارقات
وكم انا اجمل لأنى من البنات


هههههههههههههههههههه

أهم شئ أنك مبسوطة أنك بنت فين يا اخوانا حزب الرجالة

المنتدى تم إحتلاله ولا أيه ..ههههههههههههه


منورة همس الدموع وتسلمى على المشاركة


تحيااتى اليك


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

her رد: أيهما أسعد البنت أم الولد .. قال البنات طيبين قال ..!!

مُساهمة من طرف رائدحسنى في 16/6/2009, 12:22

برنس مصر كتب:
تصور فعلا كل كلامك صح يارائد

لو واحدة عملت مخالفة وعيطتشوية للضابط هايعديلها لو راجل هاياخد على دماغه



ههههههههههههههههههههههههههههههههه

يعنى لو واحدة بتشاور لتاكسى وعشرين راجل بيشاورو التاكس هيقف لمين

شوف انت بقى ههههههههههههههههه

يسلمو ايدك رائد




ههههههههههههه

ماهو ده الطبيعى يا روميو على رأى المثل أللى كان بيقول

وقفت الراجل بمية ست وإن جيت ست يغووور الراجل

أهم قاعدوا يغوروا فينا لغاية ما المنتدى فضى عليا أنا وأنتا بس وباقى الرجالة إختفوا

شوف بقى هنواجه التتار إزاى يخويا .Very Happy .هههههههه .. على فكرة أنا معاهم

من منطلق الجرى نص المجدعة

هههههههههههههههه


تسلم برنس

تحيااتى اليك


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]

إنْ سـاءلوكِ فـقولي:
كـان يعشقني بـكلِّ مـا فـيهِ من عُنفٍ.. وإصرارِ
وكـان يـأوي إلـى قـلبي.. ويسكنه
وكـان يـحمل فـي أضـلاعهِ داري وإنْ مـضيتُ.. فـقولي:
لم يكن بَطَلاً لـكـنه لــم يـقبّل جـبهةَ الـعارِ

رائدحسنى
مشــ سابق ــرف
مشــ سابق ــرف

عدد الرسائل : 5853
العمر : 34
الموقع : مصر أم الدنيا
المزاج : خيروسيلة لنسيان الألـــم مبادرتــه بالتفكـــر فى نعم اللـــه عزوجـــل
بلاد الاعضاء :
المهنـــــــــه :
تاريخ التسجيل : 18/11/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 2 من اصل 3 الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى